2015. március 5., csütörtök

Rendet raktam...

Na jó, ez azért túlzás... Szóval az történt, hogy leszakadt a lábtartó tárolójának a lába... így kénytelen voltam egy kicsit kipakolni belőle (ott tartom a folyamatban levő munkákat, mert ha kint hagynám, egyes kiskorúak besegítenének ;) ). Ha már úgyis kell valamit csinálni, gondoltam összeszedem az UFO-kat.... szorítkozzunk most a xszemesekre, bőven elég az is... Szóval egy rakásra raktam a befejezetlen hímzéseket... és a rakás nem túlzó kifejezés... Hát... nem kevés lett... inkább sok... nagyon sok...
Így arra jutottam, hogy mivel már úgyis piros alapon fekete x-ekkel álmodom, megosztom a munkát: heti váltásban fogok 4-et varrni... 3 UFO-t, 1 újat... és akkor elfogynak - pontosabban elkészülnek, mert igazság szerint nem igazán találtam a kupacban olyat amit nem szeretnék befejezni... csak hát egy kicsit türelmetlen vagyok, na... Ez volt az "A" terv...
Aztán jött a "B": közelebbről szemügyre véve a kupacot, meg kellett állapítsam, hogy van benne néhány olyan, ami, komolyan nem tudom mért nincs befejezve, mert (régi hímzési sebességgel nézve - értsd, amikor akár egész nem lehetett bökni, mondjuk egy szombaton vagy vasárnap) kb. 1 napi munka van még vele... ez azért durva... Úgyhogy úgy döntöttem ezeket "soron kívül" befejezem, mert jót tesz egy kis lelkesítés, és mi lenne jobb, mint amikor a befejezett hímzést leveszi az ember a keretről?
Ennek megfelelően az első áldozat:


Dimensions: Cozy Glen
Hihetetlen, hogy a kész részhez képest mennyire kevés hiányzik, és mégis így várt a sorára szegény... Valszeg a bonyolultsága miatt raktam félre anno, de ma már így áll:


Ami azt jelenti hogy, már csak a kontúrok hiányoznak!!! Nincs túl sok, nagyon szeretném ma befejezni, de a hét végére mindenképp... (jelenlegi sebességemet tekintve: ez a darabka másfél hétig készült... ó, amikor ez egy nap alatt meglett volna...)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése