2015. március 10., kedd

Kééééész!

Elkészült a Drágaság:



Végül két nap alatt sikerült a kontúrozás, ami egész jó... Még mosás, vasalás, aztán irány a keretezőhöz, mert szegénykém már igazán régóta vár rá...
Még aznap, mikor befejeztem, elkezdtem - pontosabban folytattam egy hasonlóan járt virágot. Róla sajnos elfelejtettem "előtte" fotót készíteni, de az sokat mond, hogy hiányzott kb. 1,5 levél a bal oldalon... Egy nap elkészült a hímzés része... :o


Anchor: The RHS Collection: La Bellone tulip
Hogy miért munkaközi fotó? Mert valami brutális kontúrozása van!!! Komolyan, két napig csináltam, és ennyi az eredmény... kész a sötétzöld... és van még a világoszöld a leveleken, és a virág rész, amibe bele sem merek gondolni... kb hat szín. És nem is az a fő gondom, hogy sok szín, hanem hogy egyszerűen a kontúrvonalak össze-vissza mennek: aida az alap? Kit érdekel! Közepén kezd, fél x-enként kanyarodik, volt olyan vonal, amin nem tudtam rendes aida lyukba ölteni egyszer se! Nem mondom, hogy nem néz ki jól, de idegrángást kapok tőle... 2 nap alatt úgy kikészített, hogy visszakerült az UFO kupacba... mondjuk a tetejére, hátha lesz egy hipernyugodt napom (hehehe, két törpével... valószínűűűűű), hogy elővegyem. Most azért birizgál, hogy milyen kevés hiányzik...

A tulipán után valami nyugisra vágytam, ezért elindítottam a heti forgót. A résztvevők: Maia Sakura, Dimensions Three Geishas, LBP Bon appétit. Egy negyediket gondoltam még, de ne döntöttem el mi legyen az... valami az UFO-kupacból...
Az LBP-vel kezdtem:

Majdnem sikerült az elején lefotózni, kb fél óra hímzés után jutott eszembe ;) Az alsó csészén volt kb. a fele a piros eredetileg (igeeeen! Ez is UFO!) Ez egy jó nyugis hímzés. Nem bonyolult igazán, nem kavarognak benne mindenféle fél és 3/4 x-ek, meg hasonlók... Hogy mi is benne a "kihívás"? Hogy 4-et szeretnék csinálni belőle!!! Hááát, azt hiszem, elleszek vele egy ideig...

Most így átgondolva, azt hiszem a 4. forgónak valami kicsit fogok választani, aminek esetleg látom a végét... Végül is nem lenne rossz, ha folyamatosan a kisebbeket csinálnám egy hétig, mégiscsak hamarabb lenne sikerélmény...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése