2015. május 13., szerda

Azok a szemek...

Mit is mondhatnék... totál bele vagyok zuhanva a menyasszonyba... Ez az arc nem hagy nyugodni...


Minnél több látszik, annál inkább összeáll, és nagyon-nagyon szépike... Az ecru viszont okozott némi fennakadást, és bontást, ugyanis az első motring konkrétan zöld volt, amikor hímeztem... Biztos a rózsaszínes környezet miatt, szegénykém kifejezetten betegnek nézett ki... Aztán előszedtem még 2 motring ecru-t és mint kiderült, mindnek más volt egy kicsit az árnyalata... Tanulság: ha valamihez sok kell, akkor azt meg kell venni egyben... és ha fej, akkor figyelni kell, hogy ne legyen zöldes... kivéve, ha vizihulla vagy zombi ;)

1 megjegyzés:

  1. Szia Zsu!
    Nagyon szépen alakul!

    Jó tapasztalat volt akkor neked is a fonallal. Én ugyan így jártam anno a pillelány ruhájánál.
    Szerencsére nem látszott olyan feltűnően, ezért nekem nem kellett bontani. :)

    Várom a következő fázisképet!

    Delfike

    VálaszTörlés