2012. április 2., hétfő

Nem tudok horgolni / I can't crochet

Mindig is azt állítottam, hogy nem tudok horgolni. Az valami bonyolult dolog... De új barátom van: úgy hívják Youtube. És ő megmutatta milyen egyszerű... Nem tudok horgolni... de ez az új szerelmem... És az abszolút szerelmem ezen belül is a kiscipők.

I always said, that I can't crochet. It's something totally beyond me. But now my new friend - Youtube - shows me how easy it is. I can't crochet, but I love it... And my absolute loves are baby booties.


Első mű Mon Petit Violon oldaláról van. (Igazából Ő tehet a leginkább az új szerelmemről... hihetelen édes mintái vannak...) Tudom, hogy nem lett tökéletes, de én szeretem... elsőnek teljesen megfelel ;)

First ones are from Mon Petit Violon. (She caused my love - her patterns are amazingly beautiful) I know that they are not perfect, but for the firsts I think they're quite good.

3 megjegyzés:

  1. Csinálj valami olyat az oldalad szélére, h fel tudjalak venni az olvasnivalók listájába...:) Másképp nem tudlak:(

    A horgolás valami kozmikus őrület, én még nem mutattam, de mivel nem tudok horgolni, én egy anyáknapi terítőnek ugrottam neki:D Lassan, de halad...:D

    A kiscipőid halálosan aranyosak:) Csak így tovább...:) Valamelyik nap belinkelek majd a multira egy horgolmányokkal teli oldalt....fúúúú...mesések:)

    VálaszTörlés
  2. Megvan a rendszeres olvasás:D Hú, de értek hozzá:D:D

    VálaszTörlés